4.8.10

" Aku pegi tengok TEATER weh "


Assalamualaikum..

Teeheeee.. *masih dalam mood hepi~ layan*

Cuci The Musical 2 :
  • best sangat !
  • aku suke sangat !
  • sangat nak pergi lagi dan duduk betol2 depan muke Hans !
OK ! yg last tu aku nak SANGAT ! SANGAT ! hahaha.. Oowh well, dari seat aku yang kat tingkat 3 tu pun dah boleh buat aku dapat seizure dengan severe drooling of saliva, apetah lagi jika dapat seat yang betol2 depan stage kan.. *pengsan*

haha..

Nak cakap pasal Hans lagiiiii... ^^ dah name pun teater musikal kan.. sure2 la ade menyanyi semua.. Hans punye suara? Hm.. he's not a real singer kan, but without him in this theatre, surely ramai awek2 tak kan kena seizure.. sungguh! OK ! sebab ape aku kate cam tu?? sebab :
  • Afdlin - suami & bapak orang
  • Awie - juga sama seperti Afdlin
  • Nabil - die kekasih hati Irma Hasmi dan aku tak de niat nak jadi orang ke-3
  • Hans ! *pengsan* - single adorable most hottes'tes bachelor ! *tanda seru aku bagi - droool*
jap2.. sape setuju degan aku angkat tangan sekarang !! OK ! ramai.. hahaha... delusion sekejap~

Skang boleh cakap pasal lelaki lain.. sape2 yang bercadang nak pergi tengok teater ni digalakkan untuk STOP bace sampai sini sebab aku nak dok buat sinopsis a.k.a spoiler kat sesape yg tak tengok lagi.. *angkat kening* tapi kali nak bace jugak, suke hati la..

Rata2 dah kenak siapa Afdlin + Awie + Nabil.. tiga2 manusia ni memang pandai bawak watak masing2.. Afdlin + Awie memang boleh nyanyi.. lagi2 Awie.. gila wa cakap samalu.. piloerection beb.. BEST2!! Nabil nyanyi memang tak kelaot pun.. NOT BAD la bagi aku.. *tepuk2*

Awal2 cam tak dapat nak cope dengan kelajuan kata2 dorang.. siyes laju & semua org nak bercakap.. lost jap.. teeheee.. 1st time kan.. jakun skit la.. hahaha.. Skrip dorg pon best. Banyak lawak2 spontan dorg buat tapi tetap tak lari dari skrip asal.. TAHNIAH !

Dalam hati masih ade keinginan nak pergi tengok lagi + mahu seat depan sekali.. owh ye.. seat depan harga 100+ kan?? ke 200+?? Aigooo.. Sabtu nak pegi shopping.. banyak barang nak beli.. aigooo.. sape2 nak belanje Cuci kat aku?? I promise to behave in the theatre.. wont take my eyes of Hans.. ahahaha...



(piloerection = meremang bulu roma)


No comments: