4.7.10

=) Sakai

Assalamualaikum..


Huuu.. Esok start posting baru.. Sakai a.k.a Psychiatry! After 3 weeks of bersenang lenang, kind of culture shock skit.. ahaaaaaa~~

Owh ye.. junior plg kecik baru masuk! dan aku?? senior plg besar disini. HARAP MAKLUM!! jgn la nak pikir bukan2.. ragging?? *cam ne eja??* x.. aku orientate je.. hm.. jujur aku nk bg tau, 1st time kna orientate * sort-of-la* mase 1st year medic la.. sbelum ni mmg x penah la ye.. beruntungkan aku.. hahaha... tapi2.. cam best jugak dgr story2 member2 yg kna orientate trok2 mase dulu.. sekolah menengah, asrama semua even mase 1st year.. nice~


Mase dok fb td, tertarik plak dgn post sorg membe..

"Nper muka jr tahun ni cam stok2 tuaaaa je.... kalu xpn, cam lg besar dr aku, mls tol nak orientater..... cun pon cam xde, ensem plak cam xde je... huh, batch aku gak yg menarik, hak3...."


ok, komen aku :

hahaha... stok tua2 ke N *bukan nama sebenar*??? ko tu muda sgt ke mase 1st year?? hahaha.. lagi besar dari ko?? hoho.. laki besar2 ni best kot.. yg tuff ade?? so, ko x nak besarkan diri ke?? ke dah x leh besar?? cun?? ensem?? adehhhh.. itu jugak yg ko nak carik?? awek-yg-susah-nak-dapat dah ade depan mata ko nak cuci mata lg?? asatagaaaaaaaaa... gagaga... huk?? batch ko gak yg paling menarik?? wuhuuu.. I CAN'T AGREE MORE, dude!!! u rawkkkkkkkkk la N!!! hahaha..


Well, its time for me to cari ONE buddy kecik.. who's 'it' *hm.. kejam plak guna it.. SORRY ye..* goin to be?? buddy pompuan or laki?? nak bg Din kawan ke x.. hm.. tgk la cam ne.. dah x sabaffr gak nak turun padang orientate budak2 hingusan ni.. hahaha.. ok2.. aku pon dulu hingusan gak~ puas hati??? hahaha..


*cam dah lari tajuk je*


Aku x pikir lg cam ne nak wat dorg SUFFER~ hope dapat la care best yg memorable for them.. hahaha.. aku nak dorg knal aku!! hahaha.. tp aku mmg org dah agak kenal.. hellooooo.. aku kan kept................. ok2.. x riak.. so x proceed abeskan ayat tu.. korg isi sendiri la.. bahahahaa~~~

*masih lari tajuk* -_-"

Dulu aku kna... hahahah~~ x nak citer la.. ade la satu kes tu.. mmg x kan aku lupe! bong*k nye jantan-berusia-4-tahun lebih-TUA!! die soh aku menari depan die!! ok!! totally bong*k!! grrrrr.. mmg aku lari~~


hahaha...


OK!!
Sakai..
esok start..
hope sgt2 semuanya baik2 aje..
dapat doktor yg best!!
kalu malang dpt doktor x best, hm... adoiaiiiiiiii...
x mau..
kna rajin2 g ward!
kna clerk patient byk2!
every each of them has a unique story..
so, LISTEN!!


bubyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...*mood sakai ACTIVATED*





No comments: