29.6.10

^^V Bye Sayangku..

AKU KENA TINGGAL LAGI!!!

eh!!!

Assalamualaikum..

Kalini mmg x dapat nak di selamatkan lg.. aku pon mcm dah give up dgn die.. bertahun kami bersama.. tido sekatil.. jalan sama langkah.. x pernah x teman aku.. dia peneman paling setia.. kami mmg sgt serasi bersama.. die macam aku.. well, fizikal je.. pernah janji nak bersama atleast sampai aku grad.. die mungkir janji..


Jodoh kami mmg x panjang.. takdir, suratan & ketentuan kami macam ni rupenye.. aku sgt setia tp die yg curang! mungkin.. atau dah bosan dgn aku.. huh! aku x penah bosan dgn die.. sungguh! tp hidup aku sgt sukar tanpa die.. aku macam dh terputus dgn dunia luar.. aku jd kesaorangan.. lonely.. *miss my Mr Lonely.. die dah x lonely~~ ^^V *


Pedih hati dibuatnye.. membara.. tensen.. semua sbb die tinggalkan aku.. ape tak nye.. dikala aku sgt2 memerlukan die, die tinggalkan aku.. mula2 bg harapan kami akan kembali bersama.. namun semua dusta belaka.. die pergi, x toleh lgsung aku kat sini..


Tp aku cepat pulih.. aku cepat2 cari pengganti.. namun, aku tahu, die tetap dihati.. s


Si pengganti mmg jauh beza dgn die.. tp aku x rasa lonely dah.. aku kembali bersatu dgn dunia.. gembira.. tp x sama gembira bila bersama dia.. sungguh.. nak cari pengganti yg jauh lebih hebat, aku x mampu.. aku sedar sape diri ini.. ye.. aku.. aku ape-kah ye?? ah!! abaikan.. buat masa ni, aku akan setia dgn si pengganti.. tp ingantan aku masih kuat pada si die.. payah.. knape aku setia sgt ni?? aku janji, aku akan dapat pengganti yg jauh lebih hebat dari kau , NOKIA 5310 express music ku!!



he~~~
^^V


- si die -



p/s: maaf, gambar si pengganti x dapat aku upload.. jauh beza mereka..
p/s 2: aku masih terkial2 dgn si nokia 1661 ni.. nah~ si pengganti..

2 comments:

Presenter Kuala Selangor yg kacak said...

ko mmg nk kena terajang r jash... saspens ak bc

jas jamaludin said...

hahahaha~~
btol ni..
true story!!

hahaha~~
yeah!!
presenter paling kacak!!!