13.9.09

-seharian di jalanan-

im not at home..im in kolej..medcine posting --> bye2.. surgery posting --> mai2..EOP dpt CVS..*stop sampai situ je..x mo bg tau details what happend* he....

ok..seharian di jalann..cam ape tah..kene buang ke sampai kna de ayat dijalanan tuh??x r..rini ku bejalan sahaje..rewang2..pusing kl..dari Jamek area to HKL area and back to Jamek area again..bukan nye wat pe pon..bli2 barang not just for raya*wa..sedey ble sebot raye nie...sensitip gile..nnti i story why..*

pertama kompleks..ye..aku kesitu membeli brg..bukan brg aku tp nnti aku gne jugak brg itu..ceh..mcm pe je kan..bli bulu tangkis je..ptg2 men badminton dah de bola baru..bola lame pon aku x kesah..hahaha..bukan nye reti main sgt pon..dok nyelit membe main je...korg tau x sbelah pertama kompleks de ape???ye btol2...SOGO.. pandai..*tepuk tgn tuk dri sendri k* nak g sane~~ wa.. tp ramai sgt org..dan aku bukan sorg2.. bukan x de brg nak bli tp..*kesian lak kat kamu..penat nnti..dgn mak pon x sempat nk singgh sane.. sob2* hehe..x pe, aku dah plan..if nex week aku de free, nk singgah sane jap..sorg pon sorg la..ritu onag de redah sorg2 kot..plus nk g Sg Wang skali..dulu g x sempat nk bli pape..ye..DULU..kali ni siyes nk bli..nak!!! hehehe..gile emo..

selepas itu,ku ke Kamal membeli buku..*x tahan dgn rhyme die*survey harge..tau x..tau x..*muke excited*kat sane baru aku tau de gak medical school yg gune buku2 keluaran UM..contohnye XPRESS short case tuh..owh..sgt2 la bagus buku tu ye..and de jugak yg mencari buku Handbook of Hospitl Paeds..wa... *he.. pade memembe slain Medic UM..tq ye support buku tu..lecturer aku yg tulis..Hahhahahaha..* =p buku mahal la..ces tu bukan ke fakta yg aku dah tau sejak 1st year lg ke?? x mo potostst.. mau yg ori..tapikan,kalu potostst..de la duit lebey skit..if de duit lebey skit, blh la bli brg len..brg len tu di specifik kan sbg brg2 yg x ilmiah lgsung la

ye..ada pham???hehehehe...seperti yg aku katekan td last destination ku adalah jamek area..huk??jamek balik??ok2..aku x g sogo pon..bukan..tp mak dtg bwk smue adik2 ku *Amar tekejut ble nampak aku tggu die kat stesen LRT..comel~~* so, msg2 bli la brg2 raye memsg..abg dgn baju mlayu nye..mahal..hehehe..standard la kan..baju mlatu, plg koman pon rm 50..tp kain die jenis yg panas nye la..nk yg lg murah,x telarat nk g round smue kdai yg de kat jamek tuh..last2..baju yg mahal dapat murah setelah smue kaum ponpuan dalam kuarge ku mule besuara kat abg baju mlayu tuh..hehhe..girls power..siyes..dapat murah..pe lg..bli 2 pasang r..




round2 lg..tp kan yg kureng best nye..sesampai je ujan..wah2..pening sudah..tp nk wat caner..pening x pening kna gak carik brg..so,bli gak r tudung..hm..ok now is da time for korg tok bace dgn teliti..dont miss any single alphabet here ok!!hm..baju kurung ku sudah tetuka dgn baju kurung mak!!!and baju itu sudah siap jahit!!x kan nk bukak balik???????wa..alangkah sedey nye hati..cam ne tah leh jd cam tuh..nk salah kan mak???ala..mmg x r..tp pape pon sdey..so, dis raye baju kurg warne same....dh!!x nak ckp dh..emo nie....

buke pose di kl sentral aje...pastu grak balik UM..sesampai bilik..rehat~~~ ble dh rehat..ceh..bukak fb..cam bese..jumpe la post2 pelik membe2..de sorg tu pnye post---> Minat bukan bermaksud cinta, bangga bukan beerti cinta, kagum juga bukan bermaksud cinta, rindu? rindu juga bukan cinta, dan suka juga tidak serasi dengan cinta, malah sayang pun bukan cinta.. Apa sebenarnya cinta? SETIA.. Kerna setia terungkap segalaaaaaaa rasa, minat, bangga, kagum, rindu, suka, sayang segala.. Cuma setia.. Setia itu adalah cinta!




aku x tau nape aku nk bicarakan psal post tu kan kat sini..ok..juz 1 solan..adakah korg besetuju??aku??hm..nk pikir dulu blh tak..beselakan..stiap org nye definition tok pekataan cinta itu laen..

okeydokey~~

No comments: