30.9.09

- kejutan dari SAHABAT2 -

Selepas stady kat DM aku pulang ke bilik.. Sesampai bilik, aku telihat sesuatu yang biru di atas buku Handbook of Hospital Paediatrics ku. Aku menghampiri meja stadyku dan telihat ini :

|
|
|
|
|
|
|
V



Dengan hati yang bebunga riang, aku membuka sampul biru lembut ini..ketika itu, aku dapat merasakan kedua2 bucu bibir ku terjongket ke atas.. Selepas ku buka, ini yang ku lihat.. sekeping kad khas buat diriku..



OMG!! A good luck card!!
* yup..my exam less than 3 weeks *




The card giver's :



*linda*ika*ary*najwa*jiea*



The ucapan's yang berjaya membuatkan kolam mataku digenangi clear fluid
..

Wahai kawan2 sekalian..timekasih aku ucapkan diatas pemberian kad ini.. aku sgt2 ...... (speechless). thanx for ur doa n faith in me.. really2 appreciate it guys.. Waaaaaaaaaaaaa... thanx!!!!!!!!! nah, amik ni MMMMUUAAHH!! * kat pipi, dahi, dagu semua org!!* + hug erat2!!!

3 comments:

oniechan said...

owh,nk exm final ekk..good luck jash!ngee :D

SB said...

gud luck jash!! be well prepared k!
As u once said t0 me, theres nothing t0 b afraid of if u r well prepared. Yeahhh!. All d bestt!! :)

jas jamaludin said...

x de la final..exam je..
hope that im prepared enough b4 entering the exam hall....
amin...