28.6.10

^^V Get-Away..

Assalamualaikum..


Hee~~ Get-Away bukan nak menghalau sape2.. bace sebagai getaway yg bermaksud escape! ha2.. rasa cam bukak klas tusyen BM je..
Aku get-away ke Mersing.. melawat tempat Ary.. memula mmg komfom x pegi.. duit!! pokai sgt2.. tp mungkin dh rezeki, dapat la peruntukan.. hm.. time2 cam ni cam x seswai je dapat peruntukan tu.. *ok! mende dah lepas! go-on je..*
Bertolak around 6pm dari UM.. rush2 gile bli tiket.. haa~~ sungguh jakun dgn situasi stesen bas!! tiket 7.30 mlm tp bas dtg kol 9 mlm.. ter&#@$ btol.. hehe.. itu pun bukan trus ke Kluang *kami ke umah Ary dulu baru g Mersing* kna tukar bas kat Ayer Itam~ haa.. disebabkan bas bukanlah type aku, sepanjang perjalanan aku TIDUR aje.. tau2 dah sampai Kluang.. kol 12 mlm.. beheeee..

Keesokan harinye, betolak la ke Mersing.. nek kete kakak Ary.. & cam biase 6 org sumbat 1 kete.. nasib bek jalan tu clear!! haha.. kalu x mmg kantoi ler~ shh.... jgn la diberitau kat pemilik misai panjang tu~~
LAUT!!!



so, mandi2!! he.. xde la mandi sgt pon~~ tp kitorg berjaya pergi
  • Teluk Buih
  • Pantai Air Papan
  • Pantai Penyabung
  • Pantai Pasir Lanun


Percutian ni *haha.. abang Ary kate ni MELAWAT je.. bukan becuti~* not bad la.. certain aktiviti x plan pon.. main redah je.. bajet pon cam lari skit.. well, bajet aku je la~~ so, overall boleh gak r kalu masuk dalam Destinasi Bajet.. kalini bukan mamat shumel tu yg mengacara.. aku!! hahaha.. owh ye~ kami sempat berOMHS kat mersing.. haha..



Jadi2.. thanx la kat makcik ber-5 tu sbb ajak aku yg kesempitan ni.. pape pun, mmg happening la.. just x best sbb x dapat mandi.. kakak Ary pon dok gelakkan aku sbb dtg jaoh2 x mandi.. _ _ ! hahaha.. nak wat caner nye~~~


Til next weekend *time ni je pon free kan* + JPA masuk!! this time kna bajet awal2 so x de la pokai ni berbuah 2 kali..
jadi2.. nak uplod gamba sgt susah!! tenet slow mengalahkn siput patah kaki.. grrrr.. nnti2 la aku uplod lg~ skang mau g meeting!!



p/s: mahu duit byk2!!

No comments: