5.5.10

:] Jalan2 Buang Duit [:

Assalamualaikum..

Weeeeehee..* mode: senyum sampai telinga * td petang bergegas kuar dari UM menuju pusat bli-blah terkemuka kat KL ni.. mid-belly je ok.. *ha~ pakai baju baru yeayea~ eventho skirt Ikha sungguh menggeramkn jiwa~ haha..* well.. J-kad-membe-day hari ini & esok.. thanx to Ainura sbb bg tau.. mmg sayang ko lebih la!! walaupon sepatutnye, aku kena/wajib/mesti sesangat mengikat perut berjimat cermat tp.. kalah jugak dgn J-kad day.. nasib bek de 1 je membe kad.. kalu de yg lain2 seperti Tesco, seharusnye aku makin mendekati muflis~ hahaha..

owh yee.. tujuan utama ronggeng di hari persekolahan : Beli Hadiah Besday MAK!!!! *bukan bli brg mahal*

Ahaa!! cut story short, we did some shoppin.. well, me, jiea, ikha & linda *paling last siap sbb kjap nak kjap x nak itot.. dalam sekelip-dua mata die dh ready dgn bibir merah menyala.. kah2!!* yg paling boros, adelah aku!! not proud of it cos aku-bukan-minah-boros-OK.. tp tadi beli barang keperluan tuk hidup.. if x de barang mahal *satu je pon barang mahal* tu, aku susah skit nak idup.. nnti lupe diri, lupe daratan sbb x tau pukul berape dh.. kahkahkah.. bragging kat semua aku bli jam.. terbaik la.. hahah.. maaf.. cam ni la kot org yg first time bli barang mahal dalam idup.. selameni, bile bayar duit barang so-called biase2 snang je duit tu bertukar tangan.. tp tadi, rasa nak tarik balik je duit yg aku hulur kat cashier tu & lari jauh2..* sbb jam mahal aku dh pakai* hahahah... thanx ye hati sbb izinkan aku bli.. situasi selepas si putih jd milik aku, kami berempat tepuk tgn sampai masuk jusco.. hahaha.. * suwweeeett*



resit bukti pembelian barang2 yg x semahal jam aku.. *siyes, total resit nie x exceed pon barang mahal aku tu ! blagak~!



ini wajah barang mahal tuh.. haaaaaaarap sgt betahan lame.. siyes ! sgt sayang si putih ni.. die ade tarikh & hari same.. super coooool.. harge berape?? hm.. ape aku blh bg tau, harge die mmg saangat mahal! titik!!


p/s: thanx makcik2 kesayangan hamba sbb sudi kuar bsame2!! haaa.. teringat inciden gatal Linda.. astagaa.. hahaha... si pinky berkaca mata itam~

No comments: