18.4.10

# Hari Sukan Tadika Amar #

Ini Muhammad Amar Iqbal bin Jamaludin. Umur, 6 tahun. Bersekolah di Tadika KEMAS *owh.. tadika aku dulu tu~~*

Hari sukan tadika adik jatuh pada minggu yang aku x dapat balik sebab????? jumaat malam sabtu ade 'oncall'~ apekah?? x dapat nak tunda dah.. cedey je~ hm.. kuat kan smangat! g cam biase.. ok.. dapat la sign doktor.. tq~~ tapi pagi sabtu tu mmg x sempat gak nak balik umah.. sebab????? semua dah pergi tadika adik.. so sape nak g jemput aku kat KTM tu?? naik teksi?? gile scary ok.. grrrrr... cedey lg~~

berbalik kepada org yg bersukan nie.. well.. dari gamba yg aku-langsung-x-de-dlm-sekeping-gamba-pon ni mmg nampak la Amar hepi gile!! sure2 comel gile kan.. last year punye sukan pon sgt2 comel kot.. adik masuk acara *knape cam skema je* bawak bola pingpong dalam sudu.. dapat 3rd place!! tgk video yg KC rakam buat aku ketawa sorg2.. sungguh bersopan team Amar.. lenggang kangkung sungguh!! haha.. comel tahap gelak guling2.. memula dh lead tp dorg x tau yg last person kena jalan straight sampai garisan penamat.. adesssssss.. tu yg no 3 jd nye tu..

aku tiada dalam kedua2 gamba.. ceh.. perlukah beritahu?? uda yg jauh tu pon balik.. aku yg sekangkang kera ni??? apekah??


gelagat pom2 girl Amar!!

mak menjampi serapah Amar.. hehehe~~

Amar & team!! rumah kuning tuh!! comel~~

unsure of pic status.. either pre or post game~~

this one surely post.. see Amar's face.. muncung die blh sangkut baju tu~~


LOVE THEM ALL!!
*masih berharap dapat bersama bersukan*

No comments: