12.10.09

:: Gundah ::

Assalamualaikum..

memula sekali, aku x tau nk coretkan ape kat sini..tp hati tetap berkeras nk menaip, minitipkan kata2 yang aku sendri x pasti ape.. hari ini, hati tidak tenang.. maka aku pon sedikit tidak betol.. minggu depan exam.. mungkin aku stress tp tah la..mungkin.. aku sendri x tau aku dh cukup bersedia atau pon tak.. camne kalu sebaliknye yang terjadi?? bukan ape yg aku impikan termakbul?? hm.. jujur hatiku sedikit bergelojak.. mungkin bukan aku sahaje yang merasakan perasaan yang kurang best ini.. mungkin juga rmai lagi kawanku di luar sana merasainya juga.. tp aku yg suke nk besar2kan cerita?? adakah?? mungkin juga mahu simpati dari semua.. tp aku nk buat ape dgn simpati tu?? blh di buat makan bg kenyang perut ke?? for sure tak!! (alamak, tanda seru sudah muncul.. emosiku btol2 x stabil) aish.. usaha sudah ku usahakan, tanpa henti(InsyaAllah).. ade beberapa perkara telah aku korbankan.. namun, masih byk dosa yang tak terhapus.. itukan blh jadi punca kenapa kt tak dapat apa yang kite hajati.. maafku pohon jika coretan ini mengguris mana2 hati.. jika ada yang terasa, maaf.. harap Allah tak marah aku sebab postkan bebelan merepak ini..aku rase aku yang tak betol.. tp kite tetap punyai-DIA.. aku harap doa2ku dimakbulkan...

hati oh hati..tenanglah~~~

3 comments:

fhmn111 said...

jash..cuakkk gak..mari kite doa dan tawakal banyak2..semua org akan pass..insyaAllah..jgn tension2..nanti tak masuk ilmu..kite pulun habes2an this week..:)hehehe

Bintang said...

moga ditenangkan hati dan dipermudahkan olehNya..amin~

jas jamaludin said...

amin....

ye..minggu ni sj yg tinggal tok dipulun!!!