9.10.09

:: 10 m ::


Ini hari 9 oktober 09 ( dalam bentuk digitnye 091009) x de la cantek pon.. tp asalkan aku rase cam best, x pe la kan..hehehe..ini hari ade kelas bersame doktor yang suke buat kelas lame2(tak jadi!! doktor yang sepatutnye amik kami datang..kelas abes awal..lalala~~ sgt best!!).. die ditugaskan untuk menggantikan tempat doktor lain..aku tak tahu bagaimanakah perangai doktor yang lain itu..tp mungkin lebih baik dari doktor yang suke buat kelas lame2 itu..semalam punye kelas bersama doktor yang bg aku sgt best.. member2 juge mungkin berpendapat yang same kerana mereka tak takut langsung tok bertanye soalan dan menjawab soalan yang di tanya.. aku yang present case pon masih terkial2 nerves..sdang kan doktor itu sgt la rilex nye..harap di masa akan dtg aku berpeluang di ajar oleh doktor yang baik ini..jadi sempena 091009 yang jatuh pada hari jumaat, aku harap sgt hari ini semuanye baik2 aje..baik untuk aku, mahu pon sesiapa jua.. rmai2 'baik'kan bagus...gembira aje dunia ini.. jadi selamat bulan 10 kepada kamu ye.. tros kan lg ke bulan 11 dan 12..juge tros ke tahun2 yang akan dtg.. insyaAllah..



lihatla kami masih gembira wpon didera berdiri berjam2..sape kate jd MS best ha?? meh sini change place dgn aku..juz for the berdiri lame2 part la~~

(FARAH HANANI bersama aku 'terduduk' selepas berjam2 bdiri..ye..kami masih mampu "peace"..)

2 comments:

fhmn111 said...

hehe..btol2,bersyukur dapat doc yg best for last 2 days..takdenye doctor yg soh kite berdiri lame2 tue...hehehe..banyak ilmu kite dapat..btol kan?btol3..heheh..hee, lawanye gambar kite jash..hahaha

jas jamaludin said...

hehehe...

ye farah,aku mmg lawa~~~~

tp ko lebih comel~~~

hehehe....kt mmg lawa OK!!
*tlg la trime dgn hati yg terbuke...*