30.1.11

. Sehari ber-Oncall di Kuala Lumpur .




Pada tengah hari Sabtu yg lalu, saya bersama2 dengan kawan2 saya telah pergi ke kuala lumpur. Kami pergi ke kuala lumpur manaiki keretapi. Nak pergi ke kuala lumpur mmg senang menaiki pengangkutan awam kerana tak payah nak susah2 cari parking.

Merujuk kepada gambar diatas, jelas kelihatan keriangan pada wajah kami.. Even Najwa turut tersenyum [minah ni susah nak masuk dlm gambar apetah lg senyum dlm gambar !].


Perjalanan kami mengambil mase agak lame. Maksud saya disini adalah, ada beberapa kawan saya yg bersiap lambat maka perjalan mereka untuk ke stesen keretapi amat lama kerana kami yg sudah lama siap sedang menunggu disana. Dalam hati saya asik berkata2, adekah jiea pnye contact lens tercabut atau sewaktu dengannye?? hm..


Beberapa minit manaiki keretapi, kami ber5 sampai lah ke..
Hehe.. Ahh ! x nak truskan buat ayat skema yg tunggang langgang ! tiket masuk rm35 [hm~ agak mahal la & bg aku kurg berbaloi.. nnti aku bg tau kenape]


posing sebentar~

haaa... kunun tempat ni x best ! rupenye korg dah snap2 pic kat sini.. cian jiea.. die pon nak gak kat sini kan.. kan jiea kan.. tabahlah ye ! jiea dh x berjodoh dgn jam tu.. sape yg curik mmg la kan !

Ape ade kat aquaria?? ade hidupan laut ! & kawan2 die yg hidup kat darat~ huh! haha..
tapak seleman ! syioook ~

tekejut kunon2 bile shark lalu..

Sempat singgah johor jap.. aquaria mmg maqic ! die blh buat kite ade kuasa telepati so that kite blh berada kat mana2! even hutan Amazon ! pecaye lah !!


Owh ye~ kuda laut & obor2 mmg sentiasa buat aku x keruan ! comel sgt2 ok !!! nak bele sekoor!! sekor je jadi la~

Masuk aquaria about.. hm.. kol bape ek? owh~ around 4.20 ptg.. than kuar sejam kemudian.. bayangkan rm35 tok sejam.. hm.. mmg kurang berbaloi.. maksud aku, aku oncall kan ritu.. sepatutnye g cover wad kol 5.. mmg x lah kan kalu kuar kol 5 lebey~ hehe.. tp berbaloi sebab oncall2 pon sempat melepak dgn mereka2 yg tersayang.. huhu !
haa~ evidence aku dh panas bontot bile dpt msg2 dr kawan2 oncall~ ayoooooooo.. Dr Choo Yao Mun x marah aku pon~~~ lalala..



surely nak pergi lagi & that time nak tgk dorg feed all the fishes ! pirana pon ade kat entrance die.. sure gampak kalu dpt tgk dgn mate seniri cam ne pirana melantak.. kan..kan.. so, jom Aquaria !











No comments: