28.1.11

. Malam Melaram .


MPIS last..


Arrival :
the chaperon, the driver, the eheeem~ haha ! owh & the cameraman !

Penghuni meja pat-ploh-tujuh [47] :

First person to arrive : Adibah !

Ika & Linda Gojes !
[thanx Linda sebab tunaikan janji ang~]

Ary & Najwa Gojes !
[dua2 plg bermasalah nak cari selendang CANTEK ! nasib bek JAMEK ade~]

Jiea & Saad Gojes !
[Black & white beauty~]

with my leng cai~
[mlm MPIS pon still nak igtkan aku pasal esoknye wad round ! ciss~ haha]



Thanx alot for the lovely roses !
[somehow, I know the reason behind the 'ape meaning of warna2 bunge ros ye'. tp senyap je la~]



Tahun akhir MPIS.. tp siyes, kalini la camwhoring yg paling minima aku pnah ade.. reason? sungguh ku x tahu.. sekarang rase seperti mahu kembali ke saat itu & join bergambar x igt dunia.. hm.. knapekah ye?? adekah dtg lambat so x sempat nak snap2 b4 majlis? adekah sebab balik awal [around 1am sampai kolej] sebab esok de wad round? ke aku nye nafsu bergambar dh suppress?? ngek !!


Seronok tgk org lain upload gambar.. nak juge.. tp bape kerat je gamba yg aku ade, so jd simpanan seniri je la.. gambar dr kamera beribu2 tu pon aku xde la sgt~ just dari Papik [2-3 keping], Dana [?skeping], Ame [? skeping ke x de???] & muhklis [ermmmmmm].. eh2, kepada tuan2 kamera mahal yg lain jgn terasa hati.. kat korg je la aku bergantungharap ade la gambar aku 4-5 keping.. haha.. aku kan xde kamera.. dok nyebok kat kamera org je la kan~ kan kamu kan..


=)


p/s: Semoga kita semua lulus dgn cemerlang untuk final MBBS March nnti.. Amin~








No comments: