8.11.10

- Aku mahu jadi seorang yang pentingkan diri sendiri -




Yup ! rasenye dah cukup la aku bertahan.. limit dh ter-over ye.. jadi paham2 la kalau lepas ni aku anggap mereka seperti angin yg busuk lalu.. aku tutup hidung! sikit pon x nak bau.. pandang apetah lagi.. langsung x nampak bukan..



Yup ! aku mahu jadi seperti itu.. pentingkan diri sendiri.. dah sampai kot masenye untuk jadi cam tu sekarang.. patut ke? tidak ke? persoalan yang pusing2 mai situ jugak kan.. hanye org2 yg berhak je akan aku layan busuk2 gile & bertukar jadi selfish semua.. yang masih mahu menguji tahap kesabaran aku tu, buat2 la bersabar k.. jgn over limit.. sikit2 sudah.. [haha]




p/s: masih punya iman dihati sebab tu aku x mencarut macam die mencarut td.. Astaghfirullah..




can u still cursing people after I do this to your mulut busuk?


No comments: