10.3.10

+ pegi la jauh2 si BUSOK ! +

ko mmg dasar tak tau malu
ingatkan brubah tapi stil mcm dulu
x reti nak bawak diri
cermin la muke sendiri
ko duduk kat mane sekarang
bajet dok dalam cengkerang?
sorang2?
ko tak layak besama kami
pegi jauh2 la si BUSOK!

masih mimpi?
bile nak sedar?
ke ko dh koma?
bagus la
teruskan koma
nak masuk dalam tanah ke?
sila2 jgn tangguh2
pegi jahanam
kalu aku ade tongkat sakti
ko mmg dh lame mati

tensen dgn ko harini
sile tolong jangan ganggu aku lagi
esok2 kalu benda cam ni stil jadi
aku bagi makan kaki




p/s: aku tuju buat kau yg BUSOK.. sape2 yg x busok, anda mmg wangi~~ sayang si wangi semua..
p/s: aku hentam je ikut rasa hati.. dh kool down dh.. tp masih berbaki.. hehe~~ winy, aku mmg sakit hati.. =)

4 comments:

ayum said...

wow, tatotnyer ngan jash.... garang rupernyer....

jas jamaludin said...

hehehe..garang bertempat..

dont mess wif me people..
hahahaha~~
*muke garang -> (~_^)

BHB 6550 said...

ni marah sape ni? bdak panic attack ke?

jas jamaludin said...

;P
sape lg faris oi~~