17.5.09

New a.k.a LAST Posting

ok!
tomorro start posting medicine..2nd one actually..surgery dah abes selari dgn abesnye EOP exam ri kamis ritu..dgn itu secare otomatiknye aku dah x pegang jawatan lg!! fuh..ringan sket bahu nie..slame due bulan nie brat je tugas yg nk dipikul.. jujur aku katekan, memule mmg hati nie bekeras x nk..nk aku tekankan disini AKU X NAK!!!paham?????tp tah cam ne..lame2 dh x heran pon..juz kdg2 ble membe wat hal, xnk present case ler, tu yg buat aku tensen..(dh turn ko, buat je ler..last2 kna gak dgn doc yg garang!padan muke..huhu...^_^)

time kasih ler kat memembe yg sgt2 byk membantu..ika dgn CELCOM nye yg murah tok aku calling2 Mr Lam..wawa yg slaloo beri smangat meneruskan amanah yg diberi juga sahabat2 yg lain turut main peranan tok 'stay'kan aku sbagai wakil dorg tok surgery.. thanx guys!!!!byk gak yg aku dapat ble jd ktua tok 10b..aku jd lg BERANI, x takut nk suarakan pendapat(bukan pendapat actually tp jawapan kpd solan2 yg doc tnye..) mcm2 lg ler..rase cam ktue wad je..hahaha...

gembire2 dh lpas jwtn pon de gak sdey nye..hm..im really gonna miss surgery..eventho BUSY gile lifenye nk di bandingkan dgn previous surgery posting tp lain group, lain ler carenye..hu...
papepon PR aku x pnah buat!!!huhu.. x pe kan????

so...what's 4 tomoro???we shall no 2moro ler..hopefully sme nye bek2 je..i wonder..sape yer doc yg akan ktorg dapat???hm...kna rajen2 g wad..tringat 1st time masuk wad medicine...gosh.. x nk igt lg ler...wat betakong je air mate..papepon really hope 2moro gonna be so much better than ever..amin... doakan aku HEBAT k..
insyaallah....
^_^
(adiy, ika + me durind our 1st medicine posting..)

No comments: