13.4.11

I solemnly pledge ..



Assalamualaikum..

weeeeeeee.. sementara mase masih byk [sbenanye sementara tenet masih available/free ; sbb kat umah xde tenet !] mau update segala peristiwa penting.. eceeeh~~


7 APRIL 2011 : Oath taking ceremony !


Disebabkan hari tu adelah hari sekolah makanye dengan free2 nye budak 2 org tu dapat cuti tambahan~ Abang mule2 x nak ikut.. kunon kelas hari tu penting.. kunon [sile buntangkan mata] je~ last2 malas gak bangun g skolah & folo je.. Adik x yah cite la.. sape nak hantar & jemput die balik sekolah nnti kan.. hehe.. tp dua2 dh kene warning awal : jangan buat perangai & jangan ajak balik if boring [BORING?? eloooooooo~ haha] !


Mak sampai around 12~ so trus bawak g makan tpt biase aku makan time weekend ! hehe.. pastu besiap2 n tok attend majlis besejarah ni..

nampak x bulatan merah tu?? aigoooooo.. sgt kecik.. itu la mak saye~ hihi.. die dok atas nun !! jaoh bebeno.. hehe~

up-close ! inilah MAK saye yg saye sgt-super-terlalu sayang !!! [telebih2 lak tinggi aku ye~ tu efek si kasut tinggi bli kat pasar malam.. haha]



Sesi cam-whoring pule besama2 'geng aku' ! hehe.. mmg x hengat la bape byk kamera ade depan muke !! tp keje kitorg senang je.. pandang je la mane2 kamera nescaya adelah gamba lawa anda kat kamera tu & kat kamera lain anda akan kelihatan seperti artis yang diekori paparazi secara senyap ! apekah ????? hahaha~ owh ! aku ade personal kameraman ! bukan 1 tp 2 !! yg ke-2 tu special skit.. nnti aku bg tau~
we have Dr infront of our name ! sumpah bukan senang nak dapat weeeeeeeeeeei !!!


This is Ena.. my Semenyih coursemate.. [itu je.. ok2! aku ade je tompang die sampai umah tuk balik~ juge pnah tompang Papik yg tersayang!! dan Arina juge..]


Haaaaaaaaa.. inilah die kejutan yg telah di plan oleh MAK AKU & dzul !! hahaha.. serius kantoi awal2 lagi tp aku still clueless pasal ape 'plan' dorg.. hadoiaiiiiii.. last2 !! i got a brand new LUMIX 12 megapixel camera !! super duper cooooooool ok!! thanx mak sbb tau nak cari sape tuk bli kamera hebat x igt ni & thanx kamu for pilih this kamera !! super luv !!! hehe..
THANX MAK !! [thanx kamu juge !!]



Now part for my 2nd cameraman: AMAR !

crying sebab ade satu kamera je & kamera yg satu tu abang yg pegang.. hahaha

then pas aku dh bukak adiah super cool tu, mmg sah2 la kene bg si kecik ni kan.. mmg x nak kalah dgn abang die.. adoiaii~ so, gambar yg bejaya di snap oleh Amar:
well, he just snap here & there but the effort he take to find a place for him to stand [so xde la stand blakang2 cameraman yg sah2 hebat dgn DSLR tu kan~] & snap my pic was soooo adorable !!! Amar2... hahaha...



Ini sijil yg berada kat tgn aku kurang dari seminggu~
[MMC nak yg ori.. so kene la bagi..]




LASTLY..
The Doctors !!




p/s: masih macam mimpi.. :)

No comments: