21.2.10

|| saya masih MS ||

assalamualaikum..

hai!! lame dh x jengah blog nie.. riiiiiiiindu gile nk post entry baru.. tp x de idea sbenanye.. seminggu cuti, seminggu jugak la buku x terusik.. tp esok dh start fasa baru.. (fasa?? ni aku blajar dari majalah NUR mak.. hehe..) takut pon ade.. hepi pon ade.. sedey pon ade.. macam x ambik berat pon ade.. siyes, aku pon x sure aku start dgn ape esok.. surgery @ medicine.. dh beribu (tipu gile) org bg tau aku sbenanye aku start dgn ape tp tu lah.. siyes, aku x igt.. ape yg aku tau aku gp 4.. maybe aku kna tgk jadual dgn mata kepala sendiri.. baru blh melekat kat benak tu.. aish.. jas.. jas..



cuti seminggu dok umah semata2.. semua ade.. semua balik.. tp mak pulak yg busy.. hahaha.. keje aku mmg tgk tv sambil main game sambil makan tido dgn sgt bersenang-lenang je.. HEAVEN.. tp tunggu la esok.. waa~~



bersediakah sudah untuk bergelar tahun akhir pelajar perubatan Universiti Malaya??? huh?? aku.. tah la.. mahu kamu ade bersama..(aish.. sudah.. x mo sdey2!! kamu, sory.. knape aku sory ni?? aaaaaaaa...) korg?? minor dh lama tutup buku.. buku baru mula esok.. jadi kepada yg rasa diri tu perangai still takat yg lame (pemalas, asik nk ponteng, pandai wat alasan nk ponteng etc) berubah la ye~~ korg jugak yg untung.. aku x rugi pape.. tp malu la kat kaum2 lain yg belumbe2 nk jadi yg terbaik di antara yg terbaik.. sedangkan kite?? sedarlah diri tu ye..




p/s: kursus 2 hari yg memenatkan.. baru bgn tido~~ tp semangat nk post entry baru sungguh umphh!! he~~

2 comments:

fhmn111 said...

jashimah, ko start ngan surgery arr...nak jadual dtg bilik aku...

jas jamaludin said...

hahaha.. ko ade eh??
ok2..
aku dtg~~
tunggu ye..


maceh farah!!