22.1.10

.: disaster dinner night :.

Majlis Penganugerahan Ibnu Sina (MPIS) 2010

Putrajaya International Convention Centre(PICC)

20 January 2010

Melaram.. melaram.. melaram.. eh, bukan aku.. aku simple aje.. ok fine.. baju baru.. tp murah ok.. x mampu pon nk bli yg mahal2~ murah.. sumpah.. tambah tolak dlm 20 hengget je.. mix & match sudah.. next year baru aim dress.. itu pon kalu aku rase bebaloi la pkai.. hahaha.. kt tunggu tahun depan.. neway, thanx to Ena sbb tlg ubah mata aku.. its not like wat i expected but since im not that 'please transform me thru time' its OK! hehe.. lg pon.. nk tunjuk kat sape.. kamu bukannye ade~~~

its the malam yg ditunggu2.. selepas byk onak duri yg mencocok diri, malam MPIS memunculkn diri.. OK2.. straight to the point.. makanan x sedap lansung!! gile!! like wt* cam tu.. dh la wat aku diarrhoea keesokan harinye!! bengong!! ni MPIS plg bengong pnah aku pegi.. tpt kecik OK!! si bangla2 yg jd server tu dgn selambe gesel2 ponggong dorg kat krusi stiap kali nak tukar dishes.. x pon, sesape je la yg x patut lalu tp lalu kat blakang krusi aku especially.. eeeeeeyyyuuu!! geli doh!! amik!! next time wat la kat tpt besar!! bayar mahal kot!! rm 150.. plus tambang pengangkutan yg aku rase x masuk dek akal langsong!! gile.. dari UM nk balik Beranang pon x byk cam tuh!! siyes nie.. 4x balik umah nye tambang!! pergi balik OK!! see.. MPIS ni mmg buat aku bengang x sudah!! pist off gile!! BODOH!!

fine.. im gonna bring my BP down.. ok.. calm down.. selawat~~ =) for the ONLY best part pasal MPIS nie hnye la bergambar.. a nite of glitz plus camwhore!! muahahaha.. dgn berbekal kan kamera yg mmg best tahap x hingat, sesi bergambar start sesudah menjejakkan kaki kat PICC.. hahaha.. tp aku x upload semua.. sikit2 je.. kat fb blambak.. semua dok upload.. this one my part.. hehehe.. best2.. camwhore sungguh!!


luvly ladies in their most glamorous dress.. except aku ofkos~~ hahaha.. suke jd ugly duckling.. lain dr yg lain..
(Dana, Zar,=), Sheila, Jiea, Tasya, Anis, Arina)


Syu.. she's hiding her injurd finger.. sian Syu.. u look luvly dear~~


black & white.. hahaha..
(Deevan, Suria, Anand)


Sabrina..
last minute decision to come.. she said : no dress no MPIS..


Nadzrah my jiran sebelah bilik.. cam doll~


hahaha.. gamba makcik kecik.. Zurah dgn kurung modennye..

Farah-din ^^.. baju mahal tu.. blh g tunang trus.. hehe..


winy in red~ haaaautt babe!!

macam2 ragam.. macam2 perangai.. macam2 pesyen.. macam2 ada.. huhu.. ade jugak yg cam x sdar diri.. baju cam boleh la~~ tp badan tu cam di pam2.. maaf la ye kalu de yg terase.. tp kalu terase makne nye btol la kan pe yg aku ckp nie.. MPIS bukan malam nk menunjuk badan sape plg lawa, baju sape plg cantik.. sape plg hot berasap.. its just a night to celebrate us.. hm.. ok.. celebrate the seniors.. time to gather around(meja bulatkan..) and eat the whatever food that they serve us.. because we pay for it!! and its not cheap!! sungguh, aku rela g Murni 10x!! x pun g Strawbery 10x makan carbonara chiken yg sudah pasti sedap!! warghhh~~ byk sgt omelan dari aku tok MPIS kali ni.. sape2 yg suke, bagus la.. aku pon suke + hepi.. tp hnya pada sesi posing ala2 model x menjadi.. best MPIS memory ever.. so next year, aku x perlu pikir ape.. mahu pergi dgn kamu.. baju?? lain kali fikir.. hahahaha~~

p/s: dh la aku nye number cabutan bertuah same dgn Dr Nawar!! wat de~~~~ ^^V nice one AJK MPIS yg hampeh!!

extra p/s: mahu ke putrajaya lg tok sesi tangakap gambar sampai muntah.. owh~~ BEST!!

No comments: