10.12.09

= bukan tamak, tapi mahu semua =

Today dh start training for netball.. since SUKMUM ( Sukan Mahasiswa/i Universiti Malaya) akan menjelma nanti.. around February.. so sgt tired~~ lame sgt dh x berpeluh macam nie.. almost a year.. tp de je main futsal ritu.. siap JOHAN lg.. hahaha.. but today was not the suitable day actually.. mule2 ujan.. then x ramai pula yg turun sebab 1st year ramai balik.. dorg x de kelas esok.. ayo~~ its ok la.. thanx to the other 5 person.. Linda, Dila, Syud, Kinah & Aimi.. main2 je pon.. tp best la.. *skang dh sakit2 belakang* hahaha.. warm up tp x warm down.. kalu arwah ayah tau, mmg truk kna marah.. sory~~ esok sure kj warm down.. janji!! highlight for today was netball.. but tomorrow handball.. tulat2 sofball then futsal.. senior soh jd kapiten netball.. dh tolak.. tp last2 kna jugak.. bukan x nk ape.. tp aku x nk terikat dgn satu game je.. mesti jd kapten yg bertanggungjawab semua.. tp aku x nk terikat dgn netball aje.. wa.. senior pon cam tunjuk muke x best je mase aku bg tau aku x nk incharge netball.. aku x kesah pon bg junior.. bukan gelaran kapten yg aku nk pun..*tp kalu dpt pegang plus team menang nak la..hahahaha~~* so.. esok handball training.. netball aku perap dulu.. tp next week EOP.. kalu badan penat plus dgn tinggal sorg2 kat bilik, ada kemungkinan besar x stady~~ sgt bahaya.. PCM pon, kna baca gak.. management.. ubat siap dgn dose.. wa.. nape aku tulis semua ni?? dh pening dh.. cuak pon ade.. main2 jgk, study pon x leh tinggal.. berani??? wa~~~~

2 comments:

Boypren Shahila said...

Tamak giler ko jash... x menang klj kite, siap ko..

jas jamaludin said...

faris~~ amboi.. x tahan dgn yg berkata...
menang tu lain citer.. yg penting kejesame..

hehehe..
ko pon kna besukan ok..
ni kumpul lemak je..