6.8.09

-da day b4 result-

assalamualaikum~~ he...gerunkn tajuk diatas..ngeri2 pon kna fece gak..dok risau je hati ni..tp result tu dh ade n juz tggu mase je nk d release..seharian kuar bejalan..x dok bilik xcept skang..jap lg mungkin kuar lg..lpak dgn teman2 lame..gile lame x jumpe..td dok tman linda g jumpe kekasih2 lame die..hehe..wat kawan br hari ni..sorg engineer + 3 cigu kajian tempatan wanabe..tehibur gakr hati yg duka ni dgn kelatah dorg yg prangai cam bdak2 sdangkn nnti jd cigu..huhu... cigu ke x ke, manusia ttp manusia..perangai mcm2 ragam kn..so, aktiviti rini..kol 10 kuar MID. then layan bolin 3 game..well,juara ttp aku..hu..yeah!!gile gempak men..dgn bising nye..gelak ketawanye(cam x sdar dri yg esok result kuar!! ye..esok...).pastu tegesa2 g solat zohor sbb kol 1.30 muvi~~ watch SETEM 4 da second time..hehe..gelak lg..(aisey..gelak je..takut..)dh penat gelak g makan.. timekasih emgineer wannebe~~sedap stik tu..hehehe..pas prot dh kenyang..pe lg..balik la..tp balik2 je bukan sempat rehat.solat then tros turun men badminton..linda dh janji dgn pa'an..hm..pnat2..tp best la..gile peluh men..sampai tegeliat pinggang..konon hebat smash..tp sbenanye x reti pon..haha..tah ble nk pandai tah..dr dulu lg try x lepas2..he...sempat gak calling2 mak..hm..tu lar..balik je UM tros rase balik prasaan x best..dh r kna tinggl(best g sane??man smue game kah??) pas2 sdih menyerang kembali..wawa..pas borak ngan mak lega skit..hm..aku dh buat yg tebaik yg aku mampu..doa & tawakal saje lah pelengkapnye..x putus2 doa aku kepada yg maha esa..pe yg dh tetulis tok aku ttp akn blaku..aku sbg hamba kna trima..tp aku tetap ignkn kejayaan yg x de penghalang.. erk..ayat tu cam klaka..x tau nk tulis cam ne..tp cam tu la.. harap korg pham..korg pon same2 la doakan aku..stiap pe yg baik korg wat tok aku, Tuhan je yg mampu balas...

nk kuar jap..nnti sambg..

ok..tada..kembali sudah..ok..td lepak dgn membe sek rendh ku..die bwk kwn die & kwn die bwk awek die yg merupakan knalan lameku sewaktu di matrik dlu..haha..wat a small world..die mek medic juge..rusia..balik becuti slame sbulan stengah..lame kan..kn..so,boys borak sesame boys & we girlz lost in our "medical" world..bukan snang nk jumpe bdak medic obersea yg ngam dgn medic msia..yg best nye(mengikut penceritaan membe medic ku itu) mereka sgt kagum dgn medic UM.. -____________- weee......sgt sronok dgr itu fakta..she also said dat sdih x dpt medic UM..plus dorg kalu nk kompare medicl school kt msia nie, dorg kopare dgm UM je..U laen x masuk snarai..hu..takbur plak sebentar..astaghfirullah...x baik..tp..hehe.. bangge2...
actually now dh esok..meang..in few more hours result kuar..adeh..cuak..sakit dada..bukan hnye disbb kn oleh result tp juga disbbkn oleh asap shisha td..tah..flavor baru kate cipan..apetah..fantasia??tah mrepek pe tah name flavor tu..ok2..need 2get some sleep but donno la blh sleep ke x..skang nie fasa unstable state..chronically unstable..so..aku dh usaha ritu..dh exam smue..tawakal juga beserta doa mengiringi keputusan yg bakal kuar lg bape jam nie..insyaallah..ade rezeki, aku lepas tanpa viva/suplemen.. tp kalu x de rezeki~~~~~ hm...



No comments: